Analiza kompetencji językowych pracowników

Badanie poziomu znajomości języka obcego w procesie rekrutacji, przed rozpoczęciem kursu lub po jego zakończeniu

Audyt językowy może być elementem pakietu szkoleniowego pokazującym skalę postępu pracowników podczas szkolenia, lub też służyć jako samodzielne narzędzie do oceny poziomu zaawansowania językowego pracownika przy rekrutacji lub w trakcie szkolenia, a także do oceny potrzeb szkoleniowych firmy w zakresie nauki języków obcych. Audyt wymaga ścisłej współpracy Działu HR Klienta.

Audyt składa się najczęściej z dwóch części: testu językowego poziomującego on-line oraz  rozmowy w języku obcym stanowiącym ocenę umiejętności komunikacji ustnej. W informacji zwrotnej  otrzymują Państwo Raport z określeniem poziomu pracownika wg skali Rady Europy wraz z oceną poszczególnych sprawności językowych.

Audyt językowy może być dostosowany do potrzeb pracodawcy weryfikując kluczowe potrzeby pracodawcy wymagane na danym stanowisku pracy – np. sprawdzać kompetencję i płynność językową podczas rozmowy telefonicznej dla potrzeb call center bez pisemnego testu gramatycznego, lub kluczowe kompetencje językowe – np. umiejętność tworzenia i prowadzenia korespondencji biznesowej czy negocjacji w wybranej branży (ze znajomością specjalistycznego słownictwa z zakresu prawa, marketingu czy finansów).

Jaki audyt jest potrzebny w Państwa firmie?
Prosimy o kontakt z nami

Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego – przygotujemy ofertę audytu dla Państwa Firmy.

Zapytaj o ofertę dla Firmy
*
*
*
*
*
*

Maraton Językowy
Kursy wakacyjne – zapisz się dziś

Półkolonie Językowe

w Stacji Nowa Gdynia

Półkolonie językowe to mnóstwo śmiechu, radości, ćwiczeń i aktywności fizycznej, zabaw, tańca, biegania, pływania, rozgrywek zespołowych oraz nauki języka obcego.

  • Pięciodniowe turnusy przez całe wakacje
  • Całodzienne wyżywienie
Zapraszamy do współpracy

Firmy

Zapraszamy do nauki języków obcych. Przeprowadzamy Audyty Językowe.