Opis poziomu A2

Business English Certificate (BEC) Preliminary – poziom B1
* Egzaminy z biznesowego języka angielskiego poświadczają kompetencje językowe osób, które pragną posługiwać się tym językiem w dziedzinie międzynarodowego biznesu. Egzaminy BEC oceniają zdolność posługiwania się językiem angielskim w szerokim zakresie sytuacji zawodowych, takich jak organizowanie spotkań i zebrań, prowadzenie korespondencji związanych z działalnością firmy, umiejętności zdobywania i udzielania informacji na temat produktów i usług, obsługi klientów, rozmowy na tematy finansowe, etc.

Business English Certificate (BEC) Vantage – poziom B2
* Egzaminy z biznesowego języka angielskiego poświadczają kompetencje językowe osób, które pragną posługiwać się tym językiem w dziedzinie międzynarodowego biznesu. Egzaminy BEC oceniają zdolność posługiwania się językiem angielskim w szerokim zakresie sytuacji zawodowych, takich jak organizowanie spotkań i zebrań, prowadzenie korespondencji związanych z działalnością firmy, umiejętności zdobywania i udzielania informacji na temat produktów i usług, obsługi klientów, rozmowy na tematy finansowe, etc.
(* wg British Council)

Business Communication 

90 godzinny kurs przeznaczony dla osób pracujących w różnych dziedzinach biznesu oraz studentów, którzy pragną wzbogacić słownictwo, terminologię biznesową, rozwinąć umiejętność prowadzenia korespondencji, rozmów handlowych, negocjacji, profesjonalnych prezentacji.

Poziomy A2 i B1:  Nacisk kładziony jest na słownictwo niezbędne w wielu sytuacjach życia codziennego i zawodowego, np. przeprowadzanie rozmów telefonicznych, korzystanie z poczty elektronicznej, dokonywanie rezerwacji, wynajmowanie samochodu, odprawa na lotnisku, itp. Proste i zrozumiałe konwersacje oraz ćwiczenia konstrukcji gramatycznych sprawiają, że uczący się szybko nabierają biegłości w mówieniu.

Poziomy B2 i C1 średnio zaawansowany i zaawansowany: umożliwiają uzupełnienie i  rozszerzenie wiedzy gramatycznej oraz zakresu słownictwa biznesowego, poruszają ważne zagadnienia  współczesnego biznesu tj: globalizacja , etyka, tworzenie marek, przywództwo, innowacja, przejmowanie i łączenie się firm, style zarządzania, handel internetowy, marketing międzynarodowy, zarządzanie ryzykiem i firmą w czasie kryzysu.

Grafik zajęć

Kursy poranne:

Wtorek i Czwartek 7:00-8:30

Kursy popołudniowe:

Poniedziałek i Środa 18:25-19:55

Wtorek i Czwartek 17:30-19:00

Piątek (blok) – 16:00-19:15

Zarejestruj się na kurs